filmen og bildene? dette vil jeg se
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mortens` Golf 1992 CL med Soundstream
Collapse
X
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostPrøvde å lage ett par med digital cam, men ble skikkelig ræva. Skal få lånt meg ett video cam og laget ett par innen kort tid. Anlegget blir tatt ut av bilen i løpet av ukaPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Målte litt i går. 142,5 db IKKE med Termlab. Spillte høyest på en spes sang jeg hadde, da de frekvensene var bare hver 30-40-50 osv. Økte litt med dørene oppe.
Dette var da med 1 amp på ett bittelite batteri med søpple spiller, dør trekkene av og ikke dempet noe sted.
Skal dempe i morra kveld å skru på dekslene og teste igjen på Gjøvik i helgen med annen kasse hvis den blir ferdig.
Kassa som ble brukt nå er en musikk kasse så har en tuning på rundt 35 Hz.
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostMålte litt i går. 142,5 db IKKE med Termlab. Spillte høyest på en spes sang jeg hadde, da de frekvensene var bare hver 30-40-50 osv. Økte litt med dørene oppe.
Dette var da med 1 amp på ett bittelite batteri med søpple spiller, dør trekkene av og ikke dempet noe sted.
Skal dempe i morra kveld å skru på dekslene og teste igjen på Gjøvik i helgen med annen kasse hvis den blir ferdig.
Kassa som ble brukt nå er en musikk kasse så har en tuning på rundt 35 Hz.
Hvor høyt TROR du, du kan spille da på en termlab!?Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by A.R View PostHøres ikke værst ut det da, med tanke på du brukte bare musikk. Men som du sier det var ikke en termlab så det er ikke så nøyaktig! Men kan tenke meg du kommer til å spille sinnsykt høyt når du får absolutt alt ferdig!
Hvor høyt TROR du, du kan spille da på en termlab!?
Men sånn som det er nå bare med montert dør trekk og dempet dører med annet batteri + spiller med samme kasse..... 145?
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostDb drag er ikke det jeg har tenkt å holde på med så spiller i grunn ingen rolle hvor høyt jeg kommer. Skal bare leke litt i ny å ne fram til stereo bilen blir klar for veien.
Men sånn som det er nå bare med montert dør trekk og dempet dører med annet batteri + spiller med samme kasse..... 145?Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostRegner med å gå opp noen DB i mini morrisen når den blir ferdig. Håper da på å ligge 150 +- db på musikk bruk.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Ja da fikk også jeg den tvilsomme æren av en liten lytt i bilen til Morten, og hva skal man si..... hodepinen ga seg etter et døgn eller no sånt.
Sykt er vel kanskje et dekkende ord, makan til trøkk har jeg aldri hørt i en bil.
Gleder meg til å høre igjen når frontsettet kommer på plass, så går det an å evaluere kvaliteten på bassen også.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Joa, det trøkker vel greit. MEN!, det kommer vel litt mer bånndrag samt litt mer "headroom" med en amp til.
Jobber med å få laget feste til 2 150 amp amerikaner dynamoer.
Ting tar tid, men sånn er det bare. Anlegget er nå tatt ut da det var noen som ville "låne" det på ubestemmt tid og hente det midt på natta uten nøkkel.
Så får vel legge hodet i bløt med min mentor(er) og bygge det inn på en enkel måte, samt finne ut hvor i all verden jeg skal plassere batteriet
Comment
-
Forresten: Målte litt rundt på bilen i dag så godt det lot seg gjøre, før anlegget ble tatt ut.
Visker på bakruten spretter ca 2 cm
Visker foran spretter 0.5 cm
Høyre passasjer sete beveger seg, men aner ikke hvor mye.
Dvd cover inne på Sofus beveger seg i hyllene
Naboene er forbanna
Politi liker meg ikke, og heller ikke de andre med "anlegg"
Comment
Comment